Profesjonalne jury poddało ocenie nadesłane na konkurs prace i oceniło je w trzech kategoriach, kierując się oryginalnością oraz inwencją twórczą. Duże znaczenie miał dobór materiałów, z których zabawka została wykonana. Zwrócono uwagę na wartości edukacyjne oraz bezpieczeństwo zabawki.
Decyzją jury:
w kat. zabawka wdrożona do produkcji
I miejsce dla Joanny Kaczmarek,
za zabawkę „Wesoła stupa” i „Sensoryczne memory”
II miejsce dla Dariusza Szczepańskiego,
za zabawkę „Qń- wielofunkcyjny koń”
w kat. zabawka artystyczna, prototyp:
I miejsce dla Agaty Doroszewskiej – Curzytek
za zabawkę „ZA_BAAV_01”
II miejsce dla Kingi Nowak
za zabawkę „Memory” gra pamięciowa
III miejsce dla Jakuba Święcickiego
za zabawkę „Nad morzem” książeczka sensoryczna
w kat. zabawka ludowa:
III miejsce dla Anny Pałys
za zabawkę „Kiełek na ludowo” – gra
Muzeum Zabawek i Zabawy składa gratulacje laureatom!